Анкета за нагласите и удовлетвореността на кандидатите и бенефициерите по ПРСР 2014 – 2020
  1. 1. Доволни ли сте от отношението и информацията, които получавате от служителите на ДФ „Земеделие“?
  2. 2. Как оценявате подаването на заявления по схемите и мерките за подпомагане чрез портала ИСУН?
  3. 3. Полезно ли е за Вас „Ръководство на бенефициента“, което е публикувано на сайта на ДФ „Земеделие“ и eufunds.bg?
  4. 4. Как оценявате сайта на ДФЗ като визия, структура и достъп до информация?
  5. 5. Лесно ли намирате информация за ПРСР 2014 – 2020 – мерки, кандидатстване, плащания?
  6. 6. Налагало ли Ви се е да звъните на горещите мобилни телефони за бенефициери по ПРСР?
  7. 7. При възникване на въпрос или неяснота беше ли Ви разяснено добре от експерт какво да правите?
  8. 8. Сблъсквали ли сте се с неправомерни или корупционни практики от страна на служител/и на ДФЗ?
  9. 9. Подавали ли сте сигнал за неправомерни или корупционни практики на телефон 070010616 или на ел. адрес signali@dfz.bg
  10. 10. Кой аспект от обслужването, според Вас, се нуждае от подобрение?
  11. 11. Забелязвате ли промяна в прозрачността и бързината на работата на ДФЗ във връзка с предприетите мерките по ПРСР 2014
  12. 12. Считате ли, че след обявяването на предстоящ прием разполагате с достатъчно време да подготвите документите си:
  13. 13. Профил на анкетирания: Възрастова група
  14. 14. Профил на анкетирания: Образование
  15. 15. По кои мерки от ПРСР сте кандидатствали:
  16. Финализиране на анкетата
1. Доволни ли сте от отношението и информацията, които получавате от служителите на ДФ „Земеделие“?
2. Как оценявате подаването на заявления по схемите и мерките за подпомагане чрез портала ИСУН?
3. Полезно ли е за Вас „Ръководство на бенефициента“, което е публикувано на сайта на ДФ „Земеделие“ и eufunds.bg?
4. Как оценявате сайта на ДФЗ като визия, структура и достъп до информация?
5. Лесно ли намирате информация за ПРСР 2014 – 2020 – мерки, кандидатстване, плащания?
6. Налагало ли Ви се е да звъните на горещите мобилни телефони за бенефициери по ПРСР?
7. При възникване на въпрос или неяснота беше ли Ви разяснено добре от експерт какво да правите?
8. Сблъсквали ли сте се с неправомерни или корупционни практики от страна на служител/и на ДФЗ?
9. Подавали ли сте сигнал за неправомерни или корупционни практики на телефон 070010616 или на ел. адрес signali@dfz.bg
10. Кой аспект от обслужването, според Вас, се нуждае от подобрение?
11. Забелязвате ли промяна в прозрачността и бързината на работата на ДФЗ във връзка с предприетите мерките по ПРСР 2014
12. Считате ли, че след обявяването на предстоящ прием разполагате с достатъчно време да подготвите документите си:
13. Профил на анкетирания: Възрастова група
14. Профил на анкетирания: Образование
15. По кои мерки от ПРСР сте кандидатствали:
Финализиране на анкетата